w3lc0m3 t0 m3LoDy_Pu7@n99@

53l@m@t___m3mb@c@

Senin, 15 Februari 2010

Virus Merah Jambu

memandang mu ku tak mampu
tak mampu tuk berkedip
di dekat mu diri ini bagai terbakar
terbakar api yang panas
oh ..... apa ini ???

aneh yang ku rasa saat jumpa
ada gejolak dalam diri...
ada sesuatu yang kuat menguasai hati ini
darah menjadi mengalir bagai tak beraturan
jantung berdetak kencang bagai tak berirama
oh .... apa ini ???

kau yang buat aku begini
kau yang buat aku seperti ini
oh .... kenapa aku ini ???

ku bertanya pada otak ku
dia diam
ku bertanya pada hati ku
dia seolah beku
aduh....kenap aku ini ???

saat ku terdiam dan mengingatnya
ternyata ada aneh di diri ku
aneh itu bernama merah jambu
merah jambu menyerang hati ku

oh....aku terserang virus
si virus merah jambu

oleh:Adhe Nitha
date:31jan2010
time:00.00wib

Tidak ada komentar:

Posting Komentar